مطالب بسیار خواندنی از دنیای کامپیوتر و اینترنت

من افشین از شهر زیبای اصفهان هستم . امیدوارم با گذاشتن مطالب متنوع از دنیای کامپیوتر بخش کوچکی از نیازهای شما رو برآورده کنم .

مطالب بسیار خواندنی از دنیای کامپیوتر و اینترنت

من افشین از شهر زیبای اصفهان هستم . امیدوارم با گذاشتن مطالب متنوع از دنیای کامپیوتر بخش کوچکی از نیازهای شما رو برآورده کنم .

SHUT DOWN شدن سریعتر ویندوز در XP

ابتدا وارد رجیستری شوید و مسیر زیر را بپیمایید

Hkey-Local-Machne/system/current control set/control

حال بر روی control کلیک کرده و wait to kill service time out را انتخاب و روی آن کلیک راست نمایید و modify را انتخاب نمایید . مقدار آن را به کمتر از 2000 ( مثلاٌ 1000 ) تغییر دهید .
در این حالت پس از راه اندازی مجدد ویندوز ، می بینید که سیستم عامل با سرعت بهتری shut down می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد