مطالب بسیار خواندنی از دنیای کامپیوتر و اینترنت

من افشین از شهر زیبای اصفهان هستم . امیدوارم با گذاشتن مطالب متنوع از دنیای کامپیوتر بخش کوچکی از نیازهای شما رو برآورده کنم .

مطالب بسیار خواندنی از دنیای کامپیوتر و اینترنت

من افشین از شهر زیبای اصفهان هستم . امیدوارم با گذاشتن مطالب متنوع از دنیای کامپیوتر بخش کوچکی از نیازهای شما رو برآورده کنم .

تغییر عنوان مرورگر IE

تغییر عنوان مرورگر IE
از منوی RUN عبارت gpedit.msc را اجرا نمائید :

بر روی گزینه user configuration کلیک کرده و سپس گزینه ی windows setting و سپس از آن گزینه ی internet explorer maintenance را کلیک نمائید

بر روی Browser user interface دوبار کلیک کنید و سپس گزینه ی Browser Title انتخاب منید و و تیک گزینه ی customize title bars را بزنید و متن یا عبارت دلخواه خودتان را به جای متن داخل کادر وارد کنید و ok نمائید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد