مطالب بسیار خواندنی از دنیای کامپیوتر و اینترنت

من افشین از شهر زیبای اصفهان هستم . امیدوارم با گذاشتن مطالب متنوع از دنیای کامپیوتر بخش کوچکی از نیازهای شما رو برآورده کنم .

مطالب بسیار خواندنی از دنیای کامپیوتر و اینترنت

من افشین از شهر زیبای اصفهان هستم . امیدوارم با گذاشتن مطالب متنوع از دنیای کامپیوتر بخش کوچکی از نیازهای شما رو برآورده کنم .

مخفی کردن کامل برخی فایلها



ابتدا وارد رجیستری شده و سپس کلید F3 را بزنید .( برای جستجو )
سپس کلمه ی showall را تایپ کرده و find next را کلیک نمائید و باید در قسمت پائین پنجره ی جستجو و گزینه ی Keys فعال باشد و حال کلید مورد نظر در panel سمت چپ ظاهر می شود اگر ظاهر نشد باز هم F3 را بزنید

پس از یافتن آن در panel راست روی گزینه ی checed value دابل کایک کنید و مقدار آن را از یک به صفر تغییر دهید .
حال دیگر حتی با باز کردن فایلهای مخفی از طریق folder option باز هم فایلها مخفی خواهند بود .

مگر اینکه عدد صفر را به یک تغییر دهید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد